We zijn vertrokken

Helemaal volgens schema zijn we zaterdagochtend om 9 uur (2 uur te laat dus zoals altijd) vertrokken richting Denemarken want daar houden we onze eerste stop op een camperplaats. We rijden in 30 graden met de ramen open en achterin worden ze verkoeld door onze nagel nieuwe 12 volt ventilatorretjes. Ze brommen in ieder geval als torretjes maar je moet wat over hebben voor de koelte...
Er wordt veel geslapen onderweg want we zijn allemaal best wel moe, behalve Jacco natuurlijk die blijft wakker. Zo nu en dan hebben we een stukje stau (file) maar verder gaat alles voorspoedig. We doen een paar boodschappen in Haderslev en pinnen wat Deense kronen en dan op zoek naar de camperplek.
En wat een mooie plek is dat!!! Bij een boerderij in en om de boomgaard met fruitbomen. Alle faciliteiten zijn aanwezig voor ons maar ook voor campie en een gezellige ruimte met boeken, spellen, poolbiljard, tafeltennis en fitnessapparaat en een super aardige eigenaar en alles is heel erg schoon. Hoe goed kun je het treffen. Het zijn spirituele mensen, er worden engelen en stenen verkocht en de eigenaresse heeft een praktijk met oliemassages. Deze komt zeker in het goede plekjes boekje....