campie-jpkt.reismee.nl

Doen ze het wel of doen ze het niet

Het is zondag en aangezien we niet veel anders kunnen slapen we maar lekker uit. Het ontbijt wordt een brunch en we starten rustig op. Jacco ziet een man bij de garage en een vrachtwagen en gaat op verkenning. Het blijkt een monteur te zijn die een vrachtwagen komt lossen en zijn auto komt wassen. Jacco legt de situatie voor en hij zegt dat we moeten overleggen met de manager maar dat ze al helemaal vol zitten en weinig bezetting hebben vanwege de vakantie en een zieke. Deze week gaat repareren niks worden volgens hem. En hij noemt campie ouwe shit, nou ja zeg.... Dat klinkt hoopgevend allemaal. We bellen de ANWB nog maar eens om te vragen wat er verder voor opties zijn en die meneer weet ons te vertellen dat ons dossier reeds is gesloten!? Als Jacco uitlegt dat we staan te survivallen op een industrieterrein opent hij het dossier weer en zet m terug op vrijdag. Onze 48 uur die je moet wachten op reparatie zijn inmiddels om en dus hebben we recht op vervangend vervoer maar vandaag gaat dat niet want... het is zondag. Nu is dat ook niet onze insteek, wij hopen gewoon morgen geholpen te worden en dinsdag in de loop van de dag weg te kunnen maar nog een week hier blijven is geen optie. De ANWB medewerker noteert alles en we worden nog teruggebeld. Dat gebeurt al snel en de ANWB gaat morgen ook de garage even bellen om aan te dringen op snelle service dusssss we wachten weer af. De jongens spelen badminton, Jacco maakt een puzzel in het zonnetje op een betonnen blok en Kim en ik lopen een rondje om het meer van 2 km. We hebben zelf ons huisarrest opgeheven we staan immers niet op het terrein van meneer moppertrol dus mogen we gewoon naar buiten vinden we. Ramen open en campie een uurtje laten draaien om stroom op te wekken voor de huishoudaccu. Verder wordt er veel jatzee gespeeld en mens erger je niet. Als we aan het koken zijn is er weer iemand bij de garage (jaaa we letten goed op hoor) die auto's op de parkeerplaats rijdt en daar gaat Jacco weer. Deze monteur die morgen papadag heeft zegt dat het wel moet lukken en dat onderdelen in principe dezelfde dag binnen zijn. Misschien even langer omdat Campie de jongste niet meer is. Nou dat klinkt al positiever maar de vraag blijft tot morgen doen ze het of doen ze het niet.... we weten in ieder geval dat we om 8 uur bij Thor moeten zijn want die regelt de boel. Thor? Is dat niet de god van de donder? We gaan het meemaken, morgen weten we meer!!

Alex en Cobi

Die norse (noordse) mensen heb je helaas in Nederland ook. Wens jullie in ieder geval een fijne vakantie. Vandaag heeft het voor de 2e keer echt geregend en wordt de natuur stukje bij beetje nog een stukje groener.

Gianna en Kees

Lieve vrienden,
Wat een gedoe met die Noren! Ik vind het echt knap dat jullie zo rustig gebleven zijn. Gelukkig maar dat het probleem in de stad ontdekt is en niet midden in no wer.
Vakantie met campi is een beetje een avontuur toch? Elke bocht een verrassing.
Laten wij open dat de ANWB snel komt met een oplossing zodat jullie verder kunnen met de vakantie. Hier heeft het van morgen nog geregend, maar nu is er weer volle zon.
Liefs Gianna en Kees