campie-jpkt.reismee.nl

Bovenop een terp in een prachtige tuin

Donderdag 17 juli.... we gaan verhuizen, er zijn twee natuurkampeerterreinen uit het groene boekje aan het Lauwersmeer dus we besluiten deze te gaan bekijken. We komen als eerste aan bij 't Dreamlan en gaan op onderzoek uit, eerst kijken voor we ergens gaan staan hebben we besloten. Het ziet er erg mooi uit, vooral de tuin onder de bomen maar daar staan geen campers. Kim en Teun zijn erg enthousiast en Jacco ziet het ook wel zitten dus op naar de receptie, die is gewoon bij de beheerders in de keuken, dat is het echte groene boekjes gevoel, heerlijk, geen nota's, geen gerommel met bedragen, alles helder aangegeven in het boekje, op het bord en bij de beheerder. Ik vraag of we ook in de tuin mogen staan en dat is geen enkel probleem, alleen is er maar plek voor 1 nachtje, nou ja dan doen we dat en zien we morgen wel verder. Teun wordt meteen al opgehaald door Olleke de oudste zoon van de beheerder om te voetballen en gelukkig heeft hij zijn FIFA boek en dubbele voetbalplaatjes mee want er kan geruild worden..... Wij zitten lekker in de schaduw bij de camper en Kim doet een bruiningskuur in het zonnetje. Jacco vindt de wandel en fietsmogelijkheden een beetje tegenvallen en aangezien we toch maar 1 nachtje in de tuin kunnen staan gaan we op zoek naar een andere lokatie voor morgen....... Kim, Teun en ik vinden het wel jammer hoor want het is een prachtig plekje!