campie-jpkt.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

petra

Reacties

Reacties

pa en ma

test

pa en ma

fijne vakantie

Alex en Cobi

Het grote aftellen is begonnen. Het kan geen 24 uur meer duren. Voor ons is het ook een beetje vakantie als wij jullie avonturen kunnen lezen.

Erwin, kirsten en Daniëlle

Lieve jpkt,

hele fijne reis toegewenst!!

Liefs van ons 3tjes

monique

Ik hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben; hier regent het alleen maar.
Groetjes Monique

verena

ik hoop dat jullie het erg naar je zin hebben, ik heb het in iedergeval wel erg naar mijn zin op de camping.


heel veel groetjes.
van verena

Groeten van het thuisfront

Wat een leuk verslag van Petra, met de foto's erbij is het alsof we het zelf beleven.Hoe is het weer bij jullie,bij ons lijkt het of de herfst al is begonnen. Regenbuien en harde wind jagen de vakantiegangers van de campings.Tot jullie volgende reisverslag. doei.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!