campie-jpkt.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

petra

pa en ma

test

pa en ma

fijne vakantie

Alex en Cobi

Het grote aftellen is begonnen. Het kan geen 24 uur meer duren. Voor ons is het ook een beetje vakantie als wij jullie avonturen kunnen lezen.

Erwin, kirsten en Daniëlle

Lieve jpkt,

hele fijne reis toegewenst!!

Liefs van ons 3tjes

monique

Ik hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben; hier regent het alleen maar.
Groetjes Monique

verena

ik hoop dat jullie het erg naar je zin hebben, ik heb het in iedergeval wel erg naar mijn zin op de camping.

heel veel groetjes.
van verena

Groeten van het thuisfront

Wat een leuk verslag van Petra, met de foto's erbij is het alsof we het zelf beleven.Hoe is het weer bij jullie,bij ons lijkt het of de herfst al is begonnen. Regenbuien en harde wind jagen de vakantiegangers van de campings.Tot jullie volgende reisverslag. doei.