campie-jpkt.reismee.nl

Pleisterdag

Vandaag een zogeheten pleisterdag. Iedereen slaapt zolang hij wil, we drogen de was, poetsen campie even extra goed van binnen etc. Het is een beetje wisselvallig weer vandaag. 20 graden en een zonnetje maar af en toe valt er een fikse bui en koelt het even flink af. Maar een Noors gezegde zegt: er bestaat geen slecht weer, er bestaat alleen slechte kleding. En zo is het maar net dus vest aan en vest uit en was naast de luifel en was onder de luifel. Je blijft er lenig bij ?
En de natuur heeft wel wat regen nodig hier. De watervallen zijn droog gevallen en van de beekjes zie je de bodem dus laat maar komen die regen aldus opa Trol. Zo noemen we de eigenaar inmiddels ?
S'middags kopen we nog wat stenen en sierraden en voor de rest doen we allemaal waar we zin in hebben. Morgen gaat de reis weer verder richting Stavanger....

Gianna en Kees

Lieve Petra wat kan je goed schrijven! Wij reizen echt mee! Wij wachten op jouw volgende verhaal! Groeten aan iedereen.

Gianna en Kees

Hallo vakantiegangers! Ook deze keer Preek stoel geklommen! Top!
Ik zie dat ook er hangsloten worden opgehangen! Hebben jullie ook dat gedaan? Dat eiland is een beetje afgelegen, het lijk me zalig! Midden in de natuur! Ik hoop voor jullie dagen zonder regen.
Groeten uit het zonnige Hippo. (nu even niet)